Harga Mencecah Ribuan Ringgit Sepokok, Inilah Bunga Paling Mahal Di Dunia...


Beberapa hari yang lepas, saya terserempak dengan dengan satu page dimana ia menjual bonsai Adenium secara online, korang tahu harga sepokok bonsai adenium dalam pasu besar? bukan ratus ringgit tapi ribu2! mak aiii mahalnya... dalam hati berkata, untungnya menjual bunga!

Bunga Adenium ni ada banyak jenis, harganya juga bergantung pada jenis dan saiz pasu, semakin besar banyak bunya dan besar pokok bunga ini, semakin mahal harganya. Ada yang sanggup membeli walaupun ribuan ringgit kerana tertarik dengan kecantikan bunda dan pokoknya.

Bagi anda yang meminati bunga, adenium wajib ada dalam koleksi anda kerana bentuk dan bunganya yang amat cantik dan unik. Ada ramai nurseri bunga yang menjual bunga Adenium secara online, korang taip ja di fb atau google search, anda akan jumpa ramai penjual adenium.
Mungkin dalam masa akan datang saya ingin menjual anak bunga adenium selain bibit buah-buahan kerana harganya yang mahal dan ramai peminatnya yang tersendiri.

Saya sereenshoot beberapa keping jualan bunga adenium yang dijual secara online. Jika diusahakan dengan betul, menjual bunga adenium ni boleh memberikan pendapatan yang lumayan.














Harga Mencecah Ribuan Ringgit Sepokok, Inilah Bunga Paling Mahal Di Dunia... Harga Mencecah Ribuan Ringgit Sepokok, Inilah Bunga Paling Mahal Di Dunia... Reviewed by Donny Ien on 10:30 Rating: 5

No comments