Penyakit Stroke Hanya 2 Hari Sembuh Sepenuhnya Dengan Pohon Letup-Letup (Ciplukan). Begini Caranya...


Buah letup-letup atau ciplukan rasanya tidak asing lagi buat semua. Tumbuhan ini tumbuh liar dan subur di negara tropika termasuk Malaysia. Harga sekilo buah letup-letup boleh mencecah ratusan ringgit.

Pokok ini mempunyai buah yang berwarna kuning dan dikatakan mempunyai banyak manfaat untuk menyembuhkan pelbagai penyakit seperti Stroke, parkinson, turunkan kolestrol dalam badan, merawat penyakit kuning, mengatasi epilepsi, menurunkan kadar gula darah, mengatasi infeksi kulit menambah darah dan banyak lagi.

Kandungan yang terdapat pada buah letup-letup adalah seperti seperti saponin, flavonoid, polifenol (dalam bantuk tanin), alkaloid, kriptoxantin, vitamin C, asam stearat, asam sitrat, asam palmitat, asam malat, dan fisalin menjadikan pokok ini amat unik.

Bagi anda yang sedang mencari petua untuk merawat pelbagai penyakit seperti stroke, anda boleh amalkan meminum air rebusan daun letup-letup. Mula-mula ambil daun letup-letup dan cuci dengan bersih.


Rebus daun serta buah letup-letup tadi dengan 4 gelas air selama beberapa minit sehingga air mendidih


Selepas dingin, minum air rebusan sekali waktu pagi dan sekali waktu malam. Amalkan setiap hari sehingga stroke sembuh total.


Tonton video dibawah dengan lebih jelas. Kredit vid  Dodi Satria



Semoga bermanfaat. Jangan lupa like page PSP untuk dapatan banyak lagi informasi menarik dan follow fb saya Donny bin ien.
Penyakit Stroke Hanya 2 Hari Sembuh Sepenuhnya Dengan Pohon Letup-Letup (Ciplukan). Begini Caranya... Penyakit Stroke Hanya 2 Hari Sembuh Sepenuhnya Dengan Pohon Letup-Letup (Ciplukan). Begini Caranya... Reviewed by Donny Ien on 10:49 Rating: 5

No comments