Begini Cara Turunkan Paras Gula Dalam Darah Secara Semulajadi Dengan Lemon


Bagi anda yang tercari-cari petua turunkan paras gula dalam darah atau diabetis, boleh cuba amalkan petua yang dikongsikan oleh sahabat saya, William Balang.

Caranya, simpan lemon dalam peti sejuk dan bekukan sehingga menjadi keras, lepas tu ambil sebiiji dan parut sehingga halus. 

Parut sekali dengan kulit dan bijinya sekali, lalu dibancuh dengan air panas, campurkan sedikit madu untuk menambah perasa.

Sebiji lemon boleh digunakan 4 kali atau 4 gelas. Amalkan setiap hari, sebelum makan atau diambil ketika perut kosong.

"petua turunkan gula dalam darah dengan lemon,.banyak masalah kesihatan boleh dikawal..pagi tadi saya cek gula dlm darah, kandungan 6.2..." - William Balang

Selain menurunkan diabetis, minuman ini juga mampu menurunkan paras kolestrol dalam badan serta simbelit atau buasir.

Tak ada lemon? tanamlah sepokok depan rumah, dalam pasu pun boleh, tak mahal pun sepokok. Beli sekali, pakai berkali-kali.

Yang utamakan kesihatan dan dak hidup lama, amalkan kesihatan dan kurangkan pengambilan gula dan lemak yang berlebihan.

Sekian sahaja artikel malam ini, semoga bermanfaat untuk semua. Jangan lupa like dan follow page PSP dan fb saya Donny ien untuk dapatkan banyak lagi petua bermanfaat. 





Begini Cara Turunkan Paras Gula Dalam Darah Secara Semulajadi Dengan Lemon Begini Cara Turunkan Paras Gula Dalam Darah Secara Semulajadi Dengan Lemon Reviewed by Donny Ien on 22:18 Rating: 5

No comments