Jana Pendapatan Pasif Seumur Hidup Dengan Fingo. Duit Masuk Akaun Bank Tanpa Henti!




Kopisanangan tompinai...

APA ITU FINGO?

Beginilah, kalau malas mau baca, dengar saja video di bawah. Kalau rajin, sila teruskan bacaan.


Fingo adalah social commerce yang ingin bersaing untuk menjadi Top 3 di Asia Tenggara. Selama ini, kita hanya mengenali Lazada dan Shopee. Kini, kita menerima info mengenai dengan Fingo.

Ianya baru dilancarkan pada akhir Julai 2019 dan kini sudah beroperasi sepenuhnya di Malaysia dan Singapura. Thailand dan Indonesia pula sudah boleh mendaftar tetapi belum boleh membuat pembelian lagi.

Diasaskan oleh anak buah Jack Ma (founder AliBaba) iaitu Yi Jianping (terkenal sebagai Dong Fang) mempuyai pengalaman yang luas dalam teknik jualan, promosi internet dan e-dagang. Kemahiran ini dipelajari dan terkumpul selama 13 tahun bekerja di Alibaba Group.


KENAPA FINGO?

Anda biasa dengar marketplace Shopee, Lazada dan yang sewaktu dengannya?

Saya beri contoh Shopee. Mereka habiskan banyak duit untuk bayar Ronaldo menjadi duta mereka. Agaknya berapa banyak Shopee bayar pada Ronaldo tu?

Teknik marketing seperti ini memerlukan kos yang tinggi. Tu belum kira iklan mereka di televisyen, billboard di highway dan surat khabar lagi tu.

 Berbeza dengan Fingo. Mereka mengambil pendekatakan untuk membayar sebahagian daripada sales mereka kepada ahli mereka sendiri untuk mengiklan aplikasi Fingo ini di serata dunia. 

 Ahli-ahli ini akan mendapat komisen 10% untuk setiap pembelian yang dibuat oleh user yang berdaftar di bawah mereka. Komisen ini adalah untuk setiap jualan, seumur hidup. Wow tak wow??!!

Contoh komisen RM12K di Fingo

MENARIK TENTANG FINGO

# Pasaran Asia Tenggara dengan 620 juta penduduk keseluruhannya.
# Modal bayar sekali sahaja tiada mantenance fee bulanan.
# Menggunakan apps di handphone sepenuhnya.
# Tidak perlu mengambil wang dan menghantar barang.
# Komisyen diperolehi setiap minggu. Tak perlu nak keluar menanti setiap cukup bulan.
# Sah undang- undang dan harus sertai ( ada AJL lesen walaupun social ecommerce tidak memerlukannya)

ADAKAH FINGO ITU MLM?

Pengiraan bonus adalah mudah tidak melibatkan pengiraan yang complicated seperti MLM.

# Tiada mantenance bulanan
# Tiada pairing yang kebiasaan ada pada MLM
# Tiada BV untuk pengiraan bonus
# Tiada pembelian pangkat pakej besar
# Tidak memerlukan AJL sebagai syarikat MLM (disahkan oleh KPDNKK)

BAGAIMANA UNTUK BERMULA?

Mula-mula sekali anda kena register. Klik butang di bawah untuk bermula:


Setelah register, download apps Fingo. Fingo adalah Apps Friendly. 90% kerja-kerja jualan dan yang sewaktu dengannya disarankan menggunakan apps.

BAGAIMANA NAK JANA PENDAPATAN PASIF DI FINGO?

Semasa mengenali Fingo, saya pun tercari-cari macam mana mau buat di Fingo ni. Ringkasannya, anda kena jadi Preferred Shopper untuk melayakkan kita menerima 10% komisen untuk setiap pembelian yang dibuat oleh downline kita.

 Bayaran untuk upgrade ni pun tak mahal mana, HANYA RM199 sahaja untuk keahlian seumur hidup. 

Cuma orang tak tahu, yuran RM199 tu bukan bayar sahaja pada Fingo tetapi anda akan diberi barang bernilai RM199 nanti. Barang pulak kita boleh pilih sendiri. Saya beli Camcoder utk dipasang di kereta Navara.

Setelah berjaya menjadi Preferred Shopper tu nanti, kita kena cari seberapa ramai downline untuk mendaftar di bawah kita. Nanti bila Fingo dah meletup pada tahun 2020, kita sudah boleh makan komisen 10% setiap hari selama mana Fingo ni beroperasi.

Ada yang sudah berjaya jana 5 angka sebulan dengan menjadi Preferred Shopper di Fingo ni. Tidak mustahil pada tahun hadapan, lebih ramai akan mendaftar di Fingo dan masa tu nanti jangan menyesal sebab tak upgrade jadi Preferred Shopper.


Tapi ingin saya ingatkan di sini, lepas bayar RM199 tu nanti janganlah harapkan ada orang register dengan sendirinya. Memang taklah..

Sila kerja, kerja, kerja untuk mencari user baru di kalangan kawan-kawan, sedara-mara dan sesiapa sahaja. Lebih ramai lebih bagus.

Kerja keras dalam masa beberapa bulan je tapi hasil pendapatan seumur hidup.

Kalau berminat sila klik butang di bawah, daftar dan upgrade jadi Preferred Shopper sekaligus. Kita buat duit sama-sama tompinai.


Ikhlas,

Donny Bin Ien

p/s: Bah wsap saya melalui no ini 014-3016212 untuk maklumat lanjut. TEKAN link dibawah utk wsap saya:

Jana Pendapatan Pasif Seumur Hidup Dengan Fingo. Duit Masuk Akaun Bank Tanpa Henti! Jana Pendapatan Pasif Seumur Hidup Dengan Fingo. Duit Masuk Akaun Bank Tanpa Henti! Reviewed by Donny Ien on 08:21 Rating: 5

No comments