5 Produk Terbaru Yang Diperbuat Daripada Durian Musang King

Kopisanangan tompinai...

Lama pula tidak update ni blog kesayangan ku... sibuk sikit dengan projek import durian Musang King polo dari Kelantan ke Sabah. Kami jual RM8 sahaja bibit sepokok. Murah kan?

Okeylah, malam ni saya mau kongsikan pasal buah musang king. Ramai yang tanya, kalau rmaai yang tanam durian, siapa yang mau beli?

Jawapan saya senang ja. Satu contoh adalah seperti yg kamu nampak dibawah ni. ada 5 produk terbaru yang diperbuat daripada durian musang king.

Antaranya adalah Tiramisu Durian Musang king (mcm kacang disalut dgn durian), Candy durian, Freeze dry durian, Sabah white cofee durian dan coklat durian. 

Saya jumpa kedai ni di depan 1Borneo shoppng komplex kemarin. Kalau teringin mau cuba, kedai dia bersebelahan dengan hotel Klagan.

Yang tidak suka makan durian, mungkin buli cuba makan ni, bau dan rasanya mungkin tidak sekuat durian yang masih fresh kan...

Salam Pertanian satu perniagaan.










Penulis: Donny Ien - Penjual bibit musang king Sabah
(pls follow FB saya utk dapatkan banyak maklumat pertanian)
5 Produk Terbaru Yang Diperbuat Daripada Durian Musang King 5 Produk Terbaru Yang Diperbuat Daripada Durian Musang King Reviewed by Donny Ien on 21:42 Rating: 5

No comments